Long time No see

Hej!
Det var ett tag sedan, har inte haft så mycket tid att hinna skriva.
Haft en bra jul?
I onsdags förra veckan (21/12) hade jag några kära vänner över, Josefina, Karro, Julia E, Monika, Fredrika, Miccan, Jessica, Linda, Julia von K, Teele och lite senare kom My över en kort stund.
Synd att inte Felicia kunde komma över också.
Bjöd på tacos, mycket snack och skratt och spel.
I torsdags och fredags hade jag intro på demensen på jobbet, har annars varit på sjukhemmet och gruppen (demensavdelnig också) och så jobbade jag 12-21 på julafton och 11-20 den 25e.
Åkte hem till mormor och morfar på morgonen på julafton och åt grött och kramade lite på de och två kusiner.
Igår träffade jag Felicia, va hemma hos henne och tog det lugnt, tittade på Trassel med hennes lillasyster och tog en promenad.
Idag har jag träffad Felicia igen någon timme och så träffade jag Elias och pratade lite minen och plugg.
Denna vecka ska jag plugga, träffa lite fler vänner och ta det lite lugnt.
Åker hem till Härnösand den 5 januari igen.
Saknar min underbara, fina Tobias!
Ska bli härligt att komma upp dit igen och krama på honom och förstås träffa mina härliga, underbara vänner där uppe också.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0