20 år!

Ja, då har man fyllt 20! Shit vad tiden springer iväg!
Igår fyllde jag år, dagen bestod av en tenta på morgonen, lunch med Malin och Julia, en sväng på systemet och göra lite ärenden på stan och sedan en mysig middag med min fina, underbara pojkvän!
Tentan kändes helt okej, får en extra timme och sitta framför dator när jag skriver tenta + att sitta i en egen sal, nu får hålla tummarna för att man inte får omtenta den 17 februari.
Har underbara vänner!
Fick en kokbok av Ingrid, Hanna, Julia och Zenitha! Rutiga kokboken som består av 1500 recept!
Vilket var perfekt inför min och Tobbes middag som bestod av grillad kyckling, rösti och en god sallad (nu har vi bara disken kvar =P).
Av mamma, pappa och André fick jag en mixer (innan jag kom upp hit till Härnösand igen) och så skickade de upp en blomsterchek så jag kunde köpa en blomma =)
Av Tobbe fick jag ett jättefint halsband/ur, som är en uggla och klocka.
Tobbe är så himla underbar!
Trivs, känner mig glad, lycklig och trygg med honom!
Han är också lite "lugnet före stormen", han får mig att bli lugnt och slapna av så att jag inte har andan i halsen hela tiden och är stressad.
Inför tentan kände jag mig inte alls nervös, kände mig lugn.

Några bilder från igår.
De två första bilderna är på det jag fick. De två andra är från det jag köpte på systemet och så en bild på min och Tobbes middag =)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Felicia Waxin Borén

Är tvungen GRATTIS IGEN MIN FAVO FF-KOMPIS!!!:D <3333333 LOVE YOU!

2012-01-12 @ 20:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0