No title

När kan man säga att man älskar någon?
Tobbe och jag har snart varit tillsammans i 2 månader, det känns otroligt bra!
Jag vill säga "jag älskar dig" men vill att han ska säga det först! Ska jag säga "jag älskar dig" till honom?
Undrar hur han kommer reagera om jag skulle säga det till honom? Ska jag säga det?
Han är en av de meest underbaraste människor jag träffat!
Han bryr sig om mig, vi är flumiga tillsammans, vi skrattar otroligt mycket ihop, han stötar mig för det jag ger mig in på och finns alltid där för mig! Vi kan ha seriöst prat och mycket flum prat. Vi båda är väldigt envisa också =P
Som Julia sa, vi är väldigt mogna båda två för varandra och för att flytta ihop till en större lägenhet (vilket vi båda vill).
Idag blir det plugga, RINGA CSN (!!!), kl 14 PM möte (frågan är bara vart vi ska vara) och ikväll blir det en massa mys med min underbara Tobbe, imorgon blir det upp tidigt för att träna Body Balance och för vinteraktiviteter med kåren.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska säga det, om han ännu inte har sagt något Frida, men samtidigt så vill man ju vänta tills ens pojkvän säger det. Är mer romantisk då ;D säger jag som inte har någon ännu Haha! Jag tror dock inte att han kommer säga tvärtom det man vill höra om du säger "jag älskar dig" till honom! Definitivt inte!! Han kommer älska dig <3 ni passar utmärkt för varandra! Eller har han sagt det ännu kanske? ;)

2012-01-28 @ 22:22:38
URL: http://fellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0