Tid?

Hej!
När ska jag hinna sitta ner och försöka ta det lugnt? Ny kurs som börjat, mycket plugg, mycket som behövs göras med PM inför snö6 och träning.
Från kl 9 tills nu lunch har jag hunnit med mycket.
Har gått fram och tillbaks mellan vaktmästeriet och skolan. Har skrivit ut sånghäften och visitkort till sittningen imorgon.
Fick gå ner till vaktmästeriet för att plasta in visitkorten.
Har även mailat CSN, ringt till Härnösandsbostäder för att de ska komma och fixa mitt kokskåp då ena dörren håller på att lossna och ramla ner.
Tur att jag inte använder köket så mycket nu när jag sover och äter mycket hos Tobbe.
Resten av dagen blir det käka lunch, möta upp Tobbe och gå och handla och ha en riktig odentlig myskväll.
Det är jag och Tobbe värda!
Vi båda har slitit ordentligt denna vecka.
Jag har haft föreläsningar måndag, onsdag och torsdag mellan 8-17, fixat grejer till PM, tränat och sprungit hit och dit. Tobbe går en utbildning via arbetsförmedlingen och går där mån-fre 8.30-16. Så vi förkännar lite fredagsmys!
Nu blir det käka lite lunch, hade lite rester i frysen som jag värmt i mikron.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0