Trötter

Borde igentligen ligga och ta en lååååååååååååååååång sovmorgon nu, men kan inte somna om.
Tobbe gick för ca 1 ½ timme sedan till utbildningen via arbetsförmedlingen. Känns lite tomt utan honom bredvid sig.
Ska nog ta och vila lite innan jag sätter igång dagen ordentligt med att plugga, ringa CSN och PM möte ikväll.
Har bokat in ett Body Pump pass ikväll 18:30 men vet inte om jag hinner eller orkar.
Vet inte hur länge mötet kommer hålla på eller om vi ska fixa med vinet.
Ikväll känner jag också att jag behöver gå och sova tidigare än igår, så att jag orkar.
Håller på att bli sjuk också, tummen ner på det :(
Hoppas ni får en toppen dag så hörs vi senare!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0