Länge sedan sist?

Hej!
Det var enormt länge sedan jag skrev något här.
Har man annat för sig som plugg, kåraktiviteter, träning och vänner så prioriterar jag det före bloggen.
Sitter med ett glas havremjölk och en skål verumfil och ska snart göra mig iordning för att träffa Julia och plugga.
Måste bli klar med dokumentationerna innan fredag.
På lördag kommer jag att åka hem till Stockholm igen för att ha 5 veckors praktik. Kommer bli kul.
Ska hinna täffa vänner och umgås lite med familjen medans jag är hemma.
Har samtidigt mycket plugg, mycket VFU (verksamhetförlagd utbildning, långt ord där) uppgifter som måste göras under denna 5 veckorsperiod, på en förskola i Trångsund.
Det som är roligt är att min handledare är en gamal kompis mamma och fotbollstränare :D
Kommer förstås sakna min kära, underbara Tobbe och vännerna här uppe. Ska försöka åka upp en helg under VFUn så jag kan krama lite på Tobbe.
Jag har min vän och klasskompis Hanna ska också göra sin praktik hemma i Stockholm, fast i Täby. 
Ska träffa henne också och sitta och plugga och prata om vår praktik å få tips och idéer samt att se vart vi båda bor. Jag har aldrig varit i Täby och hon aldrig i Skogås, så det ska också bli kul.
Jag har haft en Pedagogik och teori 1 och Bild i förskolan kurser nu innan praktiken börjar.
I lördags var jag i Birsta med Hanna, Julia, Ingrid och Zentiha ocg shoppade. Hittade en del saker, bla två BHar som sitter hur bra som helst, marinblå vårjacka från Monki, väska, ett par skor från Skorett för 50:- och lite andra smågrejer.
Nu ska jag äta min frukost och göra mig klar för en dag med plugg.
Kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

Längtar verkligen att få se dig igen, ÄNTLIGEN SÄGER JAG!!!;D <3 Vad jag har saknat våra flum dagar tillsammans! <3333 Att få skratta som aldrig för!! :D haha! Ses på Lördag min FF-kompis! PUSS OCH KRAM!

2012-03-21 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0